nah..ziarah2...kc tinggal lar website kat cne...

Followers

Trip..

Sweet Couple Slideshow: Fydah’s trip from Kampung Baginda (near Kota Klias, Sabah, Malaysia) to 2 cities Kedah and Tambunan (near Ranau) was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Saturday

safa dan marwah ost..




ST12 - BIARKAN AKU JATUH CINTA
mata ini indah melihatmu
rasa ini rasakan cintamu
jiwa ini getarkan jiwamu
jantung ini detakan jantungmu

dan biarkan aku padamu
takkan menyesal hidup di dalam hidupku
rasa ini tulus padamu
dan kan ku biarkan sampai aku mati

reff:
biarkan aku jatuh cinta
pesona pada pandangan saat kita jumpa
biarkan aku kan mencoba
tak peduli kau berkata tuk mau atau tidak

tatap ini indah melihatmu
rasa ini rasakan cintamu
jiwa ini getarkan jiwamu
jantung ini detakan jantungmu

repeat reff

ha...2la soundtrack bagi sinetron SAFA DAN MARWAH tu...
ada tengok tak???
sy pun tengok sekejap saja cuti tahun lalu..
sekarang dah jrg2 tengok...
hikhikhik...
tapi memang best jugakla sinetron tu...(menurut sy yang baru tengok se-episod dua)
lagu ost dya pun layan jugakla...
ap motif sy letak lirik lagu ney???
tersentuh sy dengan lirik dya tu..
biarpun biasa, tapi amat bermakna...
haha..
apala sy ney...
petang2  dah nak mencarut...
wakaka...
okla...
tapi lagu ney cukup bermakna buat sy...
sebab???
lagu tu best !!haha..
dengarla sendiri ya !!
tapi ada jugakla part lawak dalam lagu ney..korang hayati sendiri ya !

p/s : tetiba rindu sangat2x dengan si chenta hati sy tuh...=)perfect two 4 u darling...

No comments:

Shout Here..

There was an error in this gadget

Daisypath Anniversary My Blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers