nah..ziarah2...kc tinggal lar website kat cne...

Followers

Trip..

Sweet Couple Slideshow: Fydah’s trip from Kampung Baginda (near Kota Klias, Sabah, Malaysia) to 2 cities Kedah and Tambunan (near Ranau) was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Tuesday

emo2...wat entry..

wat entry sal emo pla..
Sedih kan bile orang tak faham perasaan kita? Sedih kan bila orang tak tahu nak hargai apa yang kita buat?? Sangat-sangat menyedihkan!!! Arghhhhh...!! Benci betol bila ada perasaan macam ni.. Takpelah fydah... Sabar banyak2... InsyaAllah, Allah akan balas dengan 1000 kebaikan.. Biar arini ko bersedih, tapi akan datang, ko jadi hepy.. Ko dapat apa yang ko nak.. Cuma perlu ada kesabaran yang tinggi dan berserah kepadaNya..

Dah berapa tahun, camni jar la.. Takda yang lain.. Sakit dalam hati ni takda sapa yang tahu.. Biarlah aq simpan sorang2.. Tulis ni pun nak lepaskan tekanan semua beban yang ada ni.. Abaikan ja la ye... Korang tanya pun sy tak tahu nak jawab apa..

Haih..  sy takde mood nak buat apa-apa lately.. Sorylah nanti sy gi blog korang ya.. Doakan sy diberi ketenangan, kebahagiaan & kejayaan dunia akhirat.. Amin... :)


notaprincesssunshine: Hargailah seseorang selagi dia masih ada kerana hari esok belum tentu dapat bersua lagi.. Masa tu, menangis air mata darah pun tak guna...

No comments:

Shout Here..

There was an error in this gadget

Daisypath Anniversary My Blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers