nah..ziarah2...kc tinggal lar website kat cne...

Followers

Trip..

Sweet Couple Slideshow: Fydah’s trip from Kampung Baginda (near Kota Klias, Sabah, Malaysia) to 2 cities Kedah and Tambunan (near Ranau) was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Monday

Masalah Cinta yang curang

Hari ni cm muddy cket..
kna hujan td..pas tu rasa cm nak dmam...
tp boring2 ni nak jua wat entri...
Bru pas tgk citer You're Beautiful..hurrmm...
td siang crta2 ngan mmber..sal masalah Cinta yang curang...
pernah ka terjadi pd diri kamo???
Jika anda setuju, apakah maksud Curang?
Curang adalah menghancurkan sebuah Kepercayaan. Sedangkan Kepercayaan itu sendiri adalah “Hayat” kepada hubungan yang bahagia.  Jika anda fokus kepada perhubungan cinta yang berlandaskan kejujuran dan kepercayaan sepenuh masa, adalah tidak mustahil untuk pasangan anda curang. Mempercayai dan berkongsi segala kebenaran kepada pasangan anda sedangkan mereka tidak, adalah perkara yang paling sedih dan menyakitkan hati!
Penyelesaiannya untuk mengatasi masalah Curang adalah, cuba untuk berbincang “Talk Openly” dan berlaku jujur di antara satu sama lain tanpa perasaan marah, benci dan mengadili antara satu sama lain. Saya yakin dan pasti anda mampu lakukannya, kalau tidak mengapa anda bercinta dengan pasangan anda sekarang..hehehe :)
Cuba cari kelemahan dan “x-factor” yang anda dan pasangan masing- masing perlukan. Jika boleh, cuba terangkan segala- galanya kepada pasangan anda termasuk penerangan daripada pasangan anda sendiri, walaupun sehingga ke tahap terpaksa mengetahui pasangan anda tertarik kepada insan lain. Jika segala kebenaran terbongkar! Maka curang dapat di atasi :)
Salam Cinta dan Kejayaan!


P/s: Lebih bek btrus trg jika hati sudah dimiliki...
      

No comments:

Shout Here..

Daisypath Anniversary My Blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers