nah..ziarah2...kc tinggal lar website kat cne...

Followers

Trip..

Sweet Couple Slideshow: Fydah’s trip from Kampung Baginda (near Kota Klias, Sabah, Malaysia) to 2 cities Kedah and Tambunan (near Ranau) was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Monday

BirThdaY My LoveLy Mom




Hahaha..Gile aPa..
Sleper Pn nak msk Blog..
Ni naK g Tau..

use Sleper Ni g ClbRet BdAy Mom...MySpace


My Sweet Family

Ni g Clbret Bday D kfc kunun....
Best R..
ada G mmber mOm ikt tp Xda take pic ma dorg..







                         Ouch..RomantIk mY mOm n dAd...MySpace 
Baca Doa Dulu..MySpace
With My Yung BroMySpace
With My BeLoved MomMySpace

My BeloVed AyahMySpace
                                    

Wednesday

♡ ♡ Luv Green!!Luv Arafa♡ ♡

♡ ♡ Luv Green!!Luv Arafa♡ ♡

DOa Ku BuaT mU kEkAsih..

Ya Allah…Seandainya telah Engkau catatkan…Dia milikku tercipta buatku…Satukanlah hatinya dengan hatiku…Titipkanlah kebahagiaan antara kami…Agar kemesraan itu abadi…


Ya Allah…
Ya Tuhanku yang Maha Mengasihani…Seringkanlah kami melayari hidup ini…Ketepian yang sejahtera dan abadi…Maka jodohkanlah kami…


Tetapi Ya Allah…
Seandainya telah Engkau takdirkanDia bukan milikku…Bawalah dia jauh daripada pandanganku…Luputkanlah dia dari ingatanku…Dan periharalah aku dari kekecewaan…
Ya Allah ya Tuhanku yang Maha Mengerti…
Berikanlah aku kekuatan…Menolak bayangannya jauh ke dada langit…Hilang bersama senja yang merah…Agarku sentiasa tenang…Walaupun tanpa bersama dengannya…


Ya Allah yang tercinta…
Pasrahkanlah aku dengan takdir-Mu…
Sesungguhnya apa yang telah Engkau takdirkan
Adalah yang terbaik untukku…Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui…Segala yang terbaik buat hamba-Mu ini…


Ya Allah…

Cukuplah Engkau sahaja yang menjadi pemeliharaku…

Di dunia dan akhirat…
Dengarkanlah rintihan daripada hamba-Mu yang daif ini…Jangan Engkau biarkan aku sendirian…Di dunia ini mahupun di akhirat…Menjuruskan aku ke arah kamaksiatan dan kemungkaran…Maka kurniakanlah aku seorang pasangan yang beriman…Agar aku dan dia sama-sama dapat membina kesejahteraan hidup…Ke jalan yang Engkau redhai…Dan kurniakanlah kepadaku keturunan yang soleh dan solehah…


Ya Allah…
Berikanlah kami kebahagiaan di dunia dan akhirat…Dan periharalah kami dari azab api Neraka…

Amin…amin…Ya rabbal ‘aalamin.
My Dear SunShine
WElelelel..td dY dtng uma...
ngan Happy nya sy amik tgn dy...
cium ngan manja...weheheh..
Rinddddduuuuuuu sgt bha....
ska nya dpt tgk muka dy..
miss Dy snyum..
Manis..
dear..i love u..MySpace

Telepon cerdas Sony Ericsson Xperia™ X8 Android dengan layar sentuh

Telepon cerdas Sony Ericsson Xperia™ X8 Android dengan layar sentuh

Monday

4 My Darling..♡ ♡ ♡ ♡ ♡

I'M sOrRY IF i EveR haTE u FeeLinG...
nOw i ReaLize That i Afraid oF loSing U..
i nEed U now Dear..
i Really dO..
i MisS u SeriOusLy...

sO BadLy..
u're the 1 Who's Lend me rEloaD..
wHen i'M shOrt oF mOney..
wiTh even Care whEN i Pay It Back..
u'Re also The 1 who WouLd easily 4give my sily and simpLe miStake..
u Didn't evEn Care if I did tHat mistakes Several Time...
i MiSs u darLing...
u'Re the 1 in A milliOn..
remeMbeR OuR sONG yah..
i'm sOrry..But i just can't listen 2 that sOng anYmOre..
it Make me Think of U so terribly..
r u doing weLL dear???
i Hope u do..=)
u're off  tO keDah aN d i'm WorriEd..
worriEd If u fOund a GirL BettEr tHan mE...paLis3...
but I know...
SelfIsh Is not Good..
i Had rEALLy bad Day yesTerday..
iDK TO wHom sHould i speak to...
u knOw Me pErfectly..
i oWez hAd The FeelinG OF "Jelousy" that i Couldn't resiSt..
i reAlly hOpe that Can geT AWAy frOm tHis FeeLing...
i HaTe iT..
I KnOW, HavinG This feeLing doesn't woRth anyThing..
eXcept 4 tHe fact it wiLL jUst Ruin My liFe..
buT i NeeD u mOtivatiOnaL TaLk,like usuaLLy did Be4..
i miSsed That mOment..
i miSs the Way i Hold u hanD n some time i hug it..
miSs3...
love u Dear..MmmmmmWaaahhhh....

Sunday

RAHSIA??PERLU KA PASANGAN TAHU SEMUANYA??

Setiap pasangan mempunyai cerita yang tersendiri. Ada yang kalau boleh, mahu je menceritakan segala apa yang berlaku kepada pasangannya. Kalau tidak pun, menceritakan apa yang dia makan, apa yang dia rasa, apa perasaan dia pada ketika itu dan macam-macam lagi. Tetapi, tidak semua yang perlu kita beritahu bukan?

Memang tidak salah untuk berahsia tetapi janganlah sampai menipu. Sekiranya anda melakukan sesuatu yang tidak disukai oleh pasangan anda, memang la kita patut tidak menceritakan kepadanya. Ini bagi mengelak hubungan kita menjadi masalah. Tetapi sekiranya dia dapat tahu dan kita menipunya, tidakkah keadaan akan menjadi lebih teruk?

Kita juga janganlah terlalu jujur sehingga semua benda ingin diceritakan kepada pasangan kita apabila ditanya. Saya tahu anda pernah tanya kepada pasangan anda, apa lauk yang mereka makan pada tengahari tadi atau pun malam tadi. Owh…ianya amat biasa bagi setiap pasangan untuk tanya soalan-soalan sebegini. Dan ada juga pasangan yang tanya soalan yang bukan-bukan. Merepek-merepek sahaja soalannya..

Tetapi, anda harus tahu memang ada perkara yang perlu kita rahsiakan. Di antaranya, sekiranya perkara itu merupakan rahsia yang kita telah janjikan dengan seseorang, tidak elok untuk kita ceritakan kepada pasangan kita. Kerana ia digolong dalam golongan orang yang tidak amanah. Selain daripada itu, ada juga rahsia yang berkaitan dengan pekerjaan. Takkan anda bekerja sebagai ejen rahsia kerajaan dan menceritakan misi-misi sulit kepada pasangan anda? Tidak baik bukan?

Jadi, semuanya terpulang kepada anda. Apa yang saya ingin tekankan di sini adalah, anda boleh berahsia tetapi jangan menipu. Binalah hubungan yang jujur dan ikhlas. Ok?

Saturday



Lama dan nda mnulis ni...ha...ni pic 1st day kat kundasang..
dr kiri nama nadia,anong,sy(fyda), n jenny..
Lau nda slap anong n nad dr skul sanzac..kk..
tp yg sy tau c anong ni tak msk form6..
la besa la kan nong..
cheechee..lala dulu bha..
1st Day ni happy lar kmi coz dpt kuarga angkt yg sma..
tp yg len nya kmi jak bha len kg dr smua..
ckp kg.Sinisian..


tp kmi pnya uma kg.Cinta Mata pla..
nda pa bha..





kmi lar pling enjoy dri smua..
Blkng uma g.Kinabalu..
nda jeles ka??lala~ ~



kmi dapat minum susu lg..
Sna desa Diary Cattle kmi g bli...



Peserta yg len tlan liur jak la tgk kmi..wkakak..
kejam ni..hahahah..
ada lg ni take pic d war memorial n pine resort..



Shout Here..

There was an error in this gadget

Daisypath Anniversary My Blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers