nah..ziarah2...kc tinggal lar website kat cne...

Followers

Trip..

Sweet Couple Slideshow: Fydah’s trip from Kampung Baginda (near Kota Klias, Sabah, Malaysia) to 2 cities Kedah and Tambunan (near Ranau) was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Wednesday

ASAL DARI SABAH..Bukti Malaysai pn Boleh...

Dengan tidak disangka-sangka, seorang anak kelahiran Sabah yang memiliki darah campuran Cina dan India (Chindian) iaitu Che' Nelle berjaya membuka mata pihak produser di Amerika Syarikat (AS) untuk mengambilnya sebagai penyanyi rakaman di bawah label Capitol Records.

kalau diukur dari segi populariti, Che' Helle ternyatapun masih belum cukup popular serta dikenali ramai termasuklah dari kalangan pendengar muzik di AS sendiri, namun sebagai masyarakat Malaysia saya tetap berasa bangga dengan kejayaan yang dikecapi Che' Nelle.

Setidak-tidaknya kewujudan Che' Nelle sebagai penyanyi di negara yang cukup berpengaruh di mata dunia itu mampu membuka mata ramai terhadap bakat lain yang lebih banyak lagi ada di Malaysia.

OK seperti yang kita semua sedia maklum, Fell In Love With The DJ adalah lagu Che' Nelle yang cukup hit jika dibandingkan dengan lagu-lagu lain yang dimuatkan di dalam album ini.

Saya sendiri enjoy mendengar lagu itu. Bukan saja kerana ia sebuah lagu yang mempunyai melodi yang catchy serta cukup menyenangkan untuk didengar tetapi turut mempunyai banyak campuran elemen muzik lain. Che Nelle The Best..

Ada juga yg myangka Che Nelle ni asal dari jamaica...hahah...Cos lgu2 Che Nelle mpunyai element2 yang kita sendiri pun boleh keliru sebenarnya Dia berasal dari mana..Persoalan nya..melalui Lgu Che Nelle yg bertajuk I Fell in Love with the dj,btl ker kisah Che Nelle tuh??siapakah Deejay nya??aq pn tak tau....

Sedikit Biodata Ttg CHE NELLE:
Born Name : Cheryline Lim
Born : 10 March 1983 (1983-03-10)
Origin : Kota Kinabalu, Malaysia,
Genre(s) : Dancehall, R&B, Reggaeton, Hip-Hop
Occupation(s) : Singer-songwriter
Years active : 2006–present
Label(s) : EMI
Website : www.chenelle-world.com

No comments:

Shout Here..

Daisypath Anniversary My Blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers